• (Android/iOS) Tank Hero кодови бесконачног злата

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tank Hero ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tank Hero IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ кодови бесконачног злата ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Tank Hero 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ова игра је срање

    Добра замена за вот...на телефону

    Све у вези са овом апликацијом говорим, али једини проблем је што сам на нивоу 35-36 био избачен, па сам поново инсталирао апликацију и урадила је исту ствар

    Speed Hero: Superhero Games Petualangan xhpy

    Захтева приступ складишту без разлога.

    Tank Hero Arcade meey

    Контроле нису најбоље, али досадни део су огласи који се појављују док се везујете за игру

    Екстра је откида

    Била је то добра игра, јако ми се допала

    интересантно за прекраћивање времена

    То је прилично добра игра

    Свиђа ми се што можете да додирнете где желите да пуцате, али постаје тешко.

    Много ми се свиђа ова игра јер је ово игра са мање зависности. Ако неко тражи добру игру са мање зависности и мање МБ, онда ћу рећи да је ова игра веома добра игра.

    Супер је игрица и лепа је графика.

    То је добра и лака игра, али неки нивои су веома тешки

    Ако желите да се изнервирате и да рабите телефон онда је ово права игрица за Вас!

    Tank Hero Arkade gds

    волим је.једна од најбољих игара које сам икада играо.има невероватну графику,контролу и звук...да, нивои су некако тешки,али ако покушавате поново и поново, можете да је завршите.преузмите је и сигуран сам да сте свидеће се.

    За ра заа


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :